Taskig

Oj, jag har kommit på mig själv att jag är rätt så taskig ibland. Jag kanske gömmer det lite för mig själv genom att säga att jag är ärlig men ibland kanske jag bara ska hålla det för mig själv istället. Jag har ju alltid något att säga och ofta mycket åsikter om allt. Alltså kan jag nog lätt uppfattas som lite elak. Men till mitt försvar får jag säga att jag menar inget illa. Det kanske bara uppfattas på ett annat sätt än vad jag menar.
.
Några har sagt till mig att jag kan upplevas irriterade, jag får hoppas inte alla känner så. Men jag vet själv att jag kan vara det. Det beror nog mycket på att jag har mycket att säga om allt och in åsikt om det. Sedan är jag en människa som tar rätt mycket plats i alla fall när jag är på det humöret. Själv har jag en uppfattning om att jag inte är en människa man kommer ihåg eller lägger på minnet. Så ibland kan jag känna att jag vill ha något att säga och tycka för att få lite uppmärksamhet för ibland får man vara lite egocentrisk. Tycker jag i alla fall.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0