Stress

Jag brukar alltid säga att jag inte är stressad och att jag har koll och planerar mitt liv så jag hinner med allt. Men jag är faktiskt stressad, fast jag klart inte vill vara det så är jag det. Jag är stressad för jag inte hinner allt jag vill och för att jag är så omotiverad när det gäller mitt studerade. Fast det bara är början av terminen är jag redan skoltrött och då vet jag att jag kommer bli besviken eftersom jag inte kommer prestera så bra som jag vill då. Så jag hade velat ha ett pepptalk, någon som kan få mig motiverad och göra så jag vill lägga min tid på pluggande. Då skulle jag bli mindre stressad eftersom jag då inte får ångest över skolan.
.
Alltså om någon som känner sig manad att berätta för mig varför jag ska lägga all min tid på skolan och inte hinna med allt annat jag vill göra, säg till för jag är villig att köra.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0