Skolan

Det är den som tar upp all min tid förtillfället, men det kommer lugna ner sig, det vet jag. Men förtillfället är det enda jag gör är att gå till skolan och plugga. Jag är inte så effektiv så det allting tar lång tid och blir utdraget, då blir samtidigt jag uttråkad och orkar inte för allt. Alltså är det lite en ond spiral. Men nu när jag är så nära som frisk igen känns det som min energi börjar komma tillbaka. Det är en härlig kännsla.
.
Men jag måste ju satsa på skolan, det är ju det som är min framtid. Jag vill ju vara bäst i alla fall göra mitt bästa, annars är jag inte nöjd. Jag måste vara förbredd och visa vad jag går för annars kommer jag aldrig få de betyg jag vill. men då måste jag kanske offra lite av min lediga tid till plugg. Jag får försöka effiktivisera min tid så gott det går så jag han hinna med allti jag vill.
.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Lite segt är det väl i början, men snart ska du se hur betygen ska lysa upp för oss alla (hoppppas jag) hahah



Walaa

2010-09-27 @ 17:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0