Seriepremiär.

Om endast tre dagar ska jag spela min första seriematch för denna säsongen. Detta görs borta mot Munkaljungby 20.00 en fredag. Kanske inte den tiden man är på topp eller känner som mest motiverad. Men det gör inget för man är ändå så exalterad så det för inte så mycket att det är en så konstig tid för seriepremiär.
.
Som ni kanske förstår är förväntningarna höga, både får oss själva men även får tränare och medspelare. Vi vill ja alla att det ska gå toppen, att vi ska visa vad vi går för. För vi kan vara bäst om vi vill och kämpar. Men såklart är det mycket press speciellt får mig själv, för jag vill visa att det är klart jag ska spela varje match och att jag är bra. Speciellt nu när vi är många och jag har varit borta en vecka.
.
Så länge man har kul så kommer det gå bra, eller vad brukar man säga? Alltså är det bara att ha riktigt kul och verkligen njuta av var enda sekund på plan.
.

Kommentarer
Postat av: vicky

tjalalalala va du är pepp!Det gillas!! Med den inställningen kan det inte mer än gå bra :) Lycka till hjärtat och peppa ännu mer nu för nu är det inte alls långt kvar!! älskar dig!<3

2010-09-24 @ 03:17:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0