Nämen nej.

Nä, det är ju inte så att allting handlar om dig eller att allt i mitt liv kretsar runt dig. Att det har tagit såhär lång tid för mig att komma på att jag mår hur bra som helst utan dig är lite pinsamt. Men jag fick väl lite erfarenhet på vägen, för det sägs ju att man får mest erfarenhet av sina misstag.
.
Så du kanske inte är mitt bästa val här i livet, men jag är ändå glad att du har varit en del av mitt liv. För du är ju rätt så charmig och stundtals fick du mig att bli varm i hela hjärtat. Nu har jag insett att fast du fått mig att må bra så har du fler gånger gått mg att må dåligt och inte trivas med mig själv. Alltså så är du inte värd en del i mitt liv. Så det är ju bara till att komma till insikt att Im better off without you. Men så är det ju lite pinsamt att det ska ta så lång tid att inse.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0