Miss U

Innan hade vi alltid något att prata om, vi kunde prata om allt och inget men samtidigt om något vettigt. Men nu pratar vi inte alls och när vi, de få gånger, är det ingen mening utan bara spontana ord.
.
Vad hände mellan oss? Det känns som vi gick får att vara något till att vara inget på en sekund. Är det så här det ska vara nu, att vi inte pratar. Jag vet att det är något som har kommit i mellan men jag har inte modet att säga det till dig. För jag tror även du vet att det kommit något i mellan, du kanske även vet vad.
.
Jag hoppas att det inte slutar så här, för jag saknar våra samtal. Jag saknar att du förstår mig och märker hur jag mår. Jag saknar att det enda jag kan vara mot dig är ärlig.
.

Kommentarer
Postat av: vicky

fint skrivit och riktigt bra formulerat om man nu kan säg så :)<3

2010-09-23 @ 15:36:00
Postat av: Walaa

Vetdu vad det värsta är? Att två personer känner precis samma sak och båda är tysta om det. Oavsett om det är som i ditt fall eller kärlek på gång eller något. Det är det värsta. För något är ''besvarat'' men ändå är man nt tillräckligt modig för att ta ett steg fram!

Men samtidigt känns det ibland osäkert, tänk så är jag helt ute o cyklar, tänk så tycker inte den personen något eller känner inget av det jag gör. Men ändå, jag tkr du ska ta och prata med den personen. TÄnk på vad du kan vinna o vad du kan förlora?

Du kan vinna: om han/hon känner samma o vill gärna börja prata som förr

Förlora: ingenting, ni pratar ändå inte nu. de kan nt bli värre!



Så kör på vetja!

Walaa

2010-09-27 @ 17:39:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0