Lite sömn.

För lite sömn gör mig tjurig och irriterad. Jag vill inte umgås med någon ingen vill umgås med mig. Jag är lite som ett barn som dalat efter världens sugar rush. Helt enkelt arg, lätt irriterad och allmänt butter. Ingen rolig typ alls att umgås med. Alltså behöver jag min sömn mer än något annat, kanske förutom mat då.
.
Men det blir ju lite svårt att få ihop alla timmars sömn när man tränar sent och börjar skolan tidigt. Så vissa dagar får skolan kanske lite stryk av att jag inte sovit tillräckligt. Det är ju svårt att koncentrera sig och fokusera när man är trött. Även innebandy får lite stryk eftersom när jag inte kan fokusera spelar jag inte bra. Men det är något jag måste lära mig att hantera för det kommer ju vara såhär.
.
Men jag klarar väl mig, det har ju gått bra än så länge så varför skulle det gå sämre senare.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0