Låt mig tala!

Om det är något som är i huvudfokus just nu i mitt liv. Något jag alltid tänker på och som händer hela tiden runt om mig. Då tycker jag inte det är så konstigt att jag även pratar om det hela tiden. Jag har ju det på tankarna, det är det viktigaste i mitt liv just nu. Att jag bara kan tala om just det och inte kan prata om något annat kanske inte det är så svårt att förstå. Och det enda jag vill är att du ska säga vad du tycker så jag vet. Så jag kanske kan sluta prata om det och fokusera på något annat.
.
Vi alla har olika saker som är viktiga och tar upp mycket av ens tid då är det inte konstigt att jag då även talar om det vid andra tillfällen för det är det enda min hjärna är fylld med. Alltså vill jag bara att ni ska sitta där tysta och lyssna på mig. Eller ni behöver inte lyssna bara se ut som ni gör det. För jag behöver prata av mig, säga saker högt för att då att annat perspektiv på händelsen. Så snälla ge mig den tiden och låt mig babbla på om samma sak ännu en gång.
.

Kommentarer
Postat av: pappa

Tyst med dig! unge

2010-09-14 @ 07:19:56
Postat av: Walaa

Jag vet hur det känns, det är som att vara jättekissig och vara tvungen att tänka på annat. Hela jävla kroppen är ju spänd, försöker hålla tillbaka kisset, längtar efter toa, vill bara bli av med det och slappna av. OCh så ber nån dig att tänka på annat, hmmm, jah, det är verkligen jobbigt, och nästan omöjligt.



Men det kan ju också bli jobbigt för ''lyssnarna'' alltså de som lyssnar. Ibland kan jag sitta hemma o babla på om något som hänt och mamma e helt ''säg till när du är klar, för snart får jag huvudvärk'' haha. Nejmen visst jag kan förstå. Jag tycker man ska alltid säga det man har på ghjärtat (om det käns bättre) !



Walaa

2010-09-15 @ 17:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0