Krya på mig!

Det finns inget värre än vara sjuk. Det förstår hela ens liv, allting kommer i obalans och måste omorganiseras. Mitt liv är inte anpassat till att vara sjuk, det finns inget utrymme för det. Min vardag är för fylld med saker som ska göras och då kan jag inte gå runt och vara snorig och trött. Alltså vill jag sluta vara sjuk, det ska bara försvinna med detsamma. Det är ju bara onödigt att vara sjuk, allting går mycket sämre.
.
Så jag får väl säga krya på mig och hoppas på att fast att inte jag är på topp att min hjärna kan vara det ändå eftersom nu behövs den som mest.
.

Kommentarer
Postat av: Simon

Jag håller med om att förkylningar förstör ens vardag... men vi borde vara lyckliga att det "bara" är en förkylning och inte något värre som drabbar oss, som tex en obotlig sjukdom eller något vi måste stanna hemma för...



visst, det är bäst att vara frisk, men vi ska vara glada för att vi fortfarande kan träffa vännerna när vi är förkylda!

2010-09-14 @ 23:09:22
Postat av: Walaa

haha jag hatar förkylningar pågrund av att jag vaknar helt torr i munnen pågrund av att jag nt kan andas från näsan. Och jag avkyr när näsan börjar rinna (i klassrummet oftast när man nt kan ut). Över tråk! men annars trivs jag med att vara sjuk, slappig o gör inget hahah!

Neehda, krya på dig, vetja :)

/ Walaa

2010-09-15 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0