Första provet avklarat.

Första provet för terminen är nu avklarat. Det känns både skönt och jobbigt, skönt för att det är ett mindre kvar och jobbigt eftersom nu vet man att det verkligen har börjat igen. Så nu när skolan är igen på riktigt och så kanske jag ska börja ta tag i den också. Jag är alltid sämst i början av höstterminen. Innan jag kommit igång så är jag inte riktigt med på bannan. Men efter ett tag har allt fallit på plats och pluggstressen är tillbaka så har allt i hundra. Jag börjar planera och inse att det inte funkar att vara spontan om man ska hinna med allt. Och så kommer även pressen som gör att jag verkligen vill kämpa.
.
Sådan tur så sätts ju inte betygen fören i slutet av terminen och då har jag förhoppningsvis visat vad jag går för. Att jag är värd alla mvg jag vill ha. Men den enda som kan göra att jag får mvg är jag själv alltså är det även jag som sätter gränsen till vad jag ska klara. Så länge jag är positiv, gör mitt bästa och verkligen ger allt så kommer jag vara nöjd. Fast jag vill ju samtidigt att det ska synas i mitt betyg hur mycket jag har gett.
.

Kommentarer
Postat av: Simon

det gäller bara att vi inte ger upp i något vi håller på med, så ska vi nog se att vi klarar andra ring med, med bra betyg om man get järnet ^^

2010-09-16 @ 23:16:41
Postat av: Walaa

som simon säger, det viktigaste är att inte ge upp! haha



Kämpa på, det ska vi! wooohooo



Walaa

2010-09-27 @ 17:53:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0