Smile

Jag kan gå och skratta för mig själv, le ett stort leende och verkligen tycka att vad härligt livet är. Andra som ser mig måste nog tro att jag är handikappad för det är bara dom som går runt och är så lyckliga och ler hela tiden. Men varför kan inte vi andra också få vara så lyckliga? Vi alla har ju problem i våra liv och ingens liv är en räkmacka men det säger ju inte att man ska gå runt och vara på dåligt humör.
.
Alltså skiter jag i att folk tror jag är lite konstig och ler och är lycklig för det hjälper faktiskt att le. Man blir ännu lyckligare då och man gör kanske någon annan skäl lite gladare. So I smile through my life.
.

Kommentarer
Postat av: vicky

skratt och leende gör mycket, allt blir färgglatt :D

2010-10-25 @ 23:00:45
Postat av: Walaa

jag tycker det är sjukt härligt med människor som ler och är glada. De smittar av sig.. Vicky: gott exempel haha, hon är alltid löjlit glad! :D



Fast jag blir irriterad om jag verkligen är skit sur och någon bara: wiiiie, man bara gå o döö. Som t ex på idrotten, jag är döds trött kämpar ihjäl mig och nån bara ''KOMIGEEN! HEEJA HEJJA''

man bara fuck u haha! :D

2010-11-01 @ 17:06:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0