Ska jag vara helt ärlig..

..Så känner jag faktiskt ingen mening med att blogga. I alla fall inte just nu. Det är inte så många som läser min blogg, inte så många som uppskattar den mer än pappa och mamma då och ibland uppskattar jag inte den ens själv. Så ska jag få fortsätta blogga? Jag gillar ju ändå min blogg och det är väldigt skönt att skriva av som och ändå veta att det finns någon som läser det. Men just nu känns det inte som det ens är någon som läser det så då kan jag ju lika gärna skriva i en dagbok.
.
Så jag får väl se om jag fortsätter, men jag vill samtidigt inte ta bort den eftersom detta är en reflektion av mitt liv de senaste åren. Detta är ändå mitt tillhåll där jag har lättat på mitt hjärta och berättar vad som ligger på mina tankar. Min blogg är ju en del av mitt liv, svårt att göra sig av med den då. Men jag får väl tänka på saken..
.

Kommentarer
Postat av: vicky

Blogga bör du göra om du känner för det. Känner du för tillfället inget behov kan du ta en lite paus eller bara inte blogga tills du känner behov av det igen. Visst din blogg kanske inte är i topp 10 listan på mest lästa men klart finns där människor som läser den ( då jag är en av dem).

Gör som du vill hjärtat, men grubbla inte allt för mycket över det för det är trots allt bara en blogg <33

Men du bör ej ta bort den helt!! :D

2010-10-23 @ 20:37:00
Postat av: Ayshe

Jag läser alltid det du skriver. Så jag tycker inte du ska ta bort den, men du får själv avgöra :D

2010-10-23 @ 22:06:13
Postat av: felicia

Jag läser alltid din blogg så ta inte bort den :)!

2010-10-24 @ 15:47:07
Postat av: Walaa

Jag vet precis om vad du pratar, fast ibland tycker jag att det känns tryggt att inte många läser ..faktiskt. Jag tycker att du nt ska sluta, för du väcker verkligen upp saker man nt alltid vågar prata om eller bara öppna. Du gör att man tänker på saker man aldrig tänkt på, och ibland prata om saker man trott att man varit ensam om.

Om du vill lägga av, gör det, men får du stryyyyk så undra inte varför haha. Nej jag skojjar :D men nej, jag tkr nt att du ska sluta! :D

2010-11-01 @ 17:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0