Oj!

Idag var jag inte bra. Inte alls på hugget och visa att jag är så bra för att spela i div2. Idag kändes det mer som jag inte alls skulle hålla i en klubba. Men så är det väl i bland, man kan inte alltid vara på topp. Speciellt när det är en massa andra saker som ligger i luften och gör det svårt för mig att fokusera. En liten lättnad är ju att jag i alla fall vet av det beror på och då är det ju lättare att göra något åt det.
.
Alltså får jag säga att detta är botten och nu är det bara upp för stegen igen. Men det är kanske vid sådana här lägen man vill få lite positiv kritik, höra att det finns någon som peppar en. För ibland känns det faktiskt som det kvittar vad jag gör för ingen bryr sig. Det är du man frågesätter sig själv, varför spelar jag innebandy? Och det kanske inte är den bästa frågan att ställa sig själv mitt under en träning.
.
Svaret man får av sig själv då speglar inte riktigt det jag känner just nu. Det är då man vill att någon ska säga att man är bra och faktiskt behövs. Annars får det en verkligen att tvivla om svaret på frågan kommer vara det samma nästa gång eller det kanske inte ens kommer finnas ett svar då.
.
Nej, jag får helt enkelt ta tag i det själv och visa att jag faktiskt behövs, men det är svårt att kämpa när det känns som ingen stöttar en.
.

Kommentarer
Postat av: Alex

Kom igen Matilda, vi har alla våra dåliga dagar men det är vara att fortsätta kämpa ;)

2010-10-07 @ 23:45:00
Postat av: pappa

Även om du är sämst är du ändå alltid BÄST!!!!!

2010-10-08 @ 07:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0