Ni är underbara!

Ibland är jag så glad att jag har er, mina vänner. För utan er hade jag inte mått bra och jag hade inte kunnat leva för jag hade känt mig så ensam. Visst det är klart att man säger att mina vänner är underbara och fantastiska och utan dom hade inte jag klarat mig. Men det är faktiskt helt sant, för jag hade ju inte haft er som vänner om jag inte tyckt ni var bäst. Jag hade inte älskat er om jag inte tyckte ni var super.
.
Men det är hur ni får mig att må som gör att jag älskar er så mycket. Att ni bryr er och älskar mig tillbaka. Ni håller mig sällskap, får mig att skratta och må bra. Ni är mitt bollblank, ni är mina bowlingstaket. Ni är den varma famnen, ni är allt. Jag uppskattar er så himla mycket och tackar god varje dag att jag får vara med er. Tack för ni finns och inte överger mig. För ni gör så jag inte känner mig bort glömd.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0