Min bättre sida.

Så jag behandlar andra blir även jag själv behandlad. Det har man hört enda sedan man var lite. Alla har sagt det, fröknar, föräldrar, vuxna, vänner verkligen alla. Och visst är det också så, fast jag tror inte vi tänker på det tillräckligt ofta. I alla fall inte jag, jag kan gå och vara lite puffig mot andra och tycka att ahh.. varför är de så eller säger det eller något annat.
.
Så om jag istället är trevlig, snäll och ärlig mot andra hoppas jag att de även är det mot mig. För jag vill ju inte andra ska snacka skit om mig men då kan inte heller jag gå och snacka skit om andra. Så det ska jag göra nu, se det bättre i alla, vara så som jag vill bli bemött och inte snacka en massa. Så då hoppas jag att jag får ett leende tillbaka för det är ju så lätt att vara snäll, så lätt att visa sin bättre sida.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0