Lov!

Måste väl säga som alla andra att fy vad det är skönt med lov. Men om jag ska vara ärlig har jag inte riktigt förstått det än eftersom det känns som vanlig helg fast utan match. Lite trist för denna veckan har det inte varit mycket innebandyspelande för min del. Jag har inte planerat något speciellt på lovet och det är rätt skönt för jag behöver verkligen bara ta det lugnt och inte tänka på skolan och allt annat där omkring. Härligt att komma bort från att sånt och bara behöva umgås med dem man vill och göra det man vill. Man känner sig lite mer fri, fjantigt jag vet men så känns det.
.
Just nu har jag inte så mycket att prata om på bloggen eller jag har kanske det ändå men jag kan inte få ner det i text. Men det kanske kommer senare när det hunnit landa och jag hunnit bestämma mig om min åsikt. Aja.. livet går ju vidare sådan tur är.
.

Kommentarer
Postat av: philipa

aa va skönt med lov och bara slappna av o ta det lugnt, gillar verkligen din blogg!

2010-10-31 @ 20:29:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0