Ljusa sidan?

Men fan vad livet gör bra annars, jag strosar runt i det fina höst vädret och känner att fast lite går emot mig så är det ändå mycket som går med mig också. För visst ska man se det från den ljusa sidan? Det kommer ju alltid finnas människor som inte vi att jag ska förbättras, som inte stöttar mig och helles skiter i vad jag gör. Men det finns många människor som bryr sig och stöttar. Alltså skit i dem andra för de struntar ju i dig.
.
Jag mår bra nu, i min lilla bubbla. Jag känner att fast jag ibland bara vill börja gråta finns det ingen tid till det. För jag vill ju heller vara glad och känna hur livet verkligen är. Livet är ju toppen, jag har allt. Alltså kan jag vara glad så länge jag får vara i min bubbla. Jag får bara hoppas ingen kommer och spräcker den. Livet är som bäst när man är lite skyddad.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0