Fotografera

Jag känner verkligen bara för att gå ut en höstdag och fotografera. Bara gå runt ta några bilder, njuta av det fina vädret och så. Men det känns som det får vänta en liten stund till. Trist att solen går ner så tidigt annars hade jag haft lite mer tid på mig.
.
Men visst är det härligt att prestera något och direkt se resultatet. Man känner sig så kreativ och effektiv men samtidigt så lugn och långsam. Det är en toppen känsla jag får av att fotografera.
.
Så klart jag ska få tid med det, jag får helt enkelt göra tid. För det är ju så att man har tid till det man vill ha tid med. Alltså är det bara att göra plats man får kanske prioritera bort något annat eller effektivisera lite. Man kan göra allt man vill.
Så det blir väl lite fotografering i helgen då!
.

Kommentarer
Postat av: pappa

Du får skolka från skolan så hinner du innan det blir mörkt. PS skit i bandyn oxå

2010-10-06 @ 07:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0