=)

Livet är underbart, det finns väl då inget att klaga på. Jag har allt. Och så känner jag att det är för mig just nu. Visst finns det alltid små problem i luften som får en att bli lite irriterad i bland. Men jag kan vara lycklig ändå för det är något som alltid kommer finnas där. Man måste ha dalar för att kunna ha toppar helt enkelt.
.
Det är toppen att ha en massa vänner som jag litar på till hundra procent, vänner som jag känner alltid kommer ställa upp för mig. Så bra jag ändå har det. Så mycket dem ändå gör för att man ska må bra. Utan dem hade jag inte varit lika lycklig. För nu behöver jag inte känna mig ensam för jag vet att dem finns där runt hörnet.
.
Visst tror jag att man kan hitta hundra tals problem i mitt liv om man letar men om man inte gör det så finns problemen inte heller. Alltså mår jag heller inte dåligt av dem för de finns ju inte, eller hur? Men ingen är ju perfekt och ingen lever ett perfekt liv, men så länge man är lycklig kvittar väl det om något är lite snett.
.
Så istället för att leta problem så se lösningar. Ta livet med en klackspark och njut för om du tänker efter så tror jag att också du är rätt lycklig.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0