Bubbla

Vet verkligen inte vad jag ska säga eller tycka. Nu vill jag inte vara i centrum på ett bra tag, jag vill kunna observera. Det är så skönt när det känns som man sitter i en bubbla och allt annat händer runt om en fast inte med en. Orka inte med på något sätt drama eller stå hej, vill bara njuta av mitt liv och känna hur lycklig jag är. För nu vill jag vara i min lyckobubbla alltså får ingen komma och spräcka den. För där behöver man inte veta eller tycka, säga eller tystna.
.
Man får helt enkelt bara vara och det är inte så ofta människor låter en bara vara. Det är alltid en massa man ska prestera, kunna, säga och så vidare. Ibland är det skönt när människor låter en vara, då lär man känna sig själv lite bättre. För det är det jag behöver just nu, lära känna mig själv. Komma på var det är jag tycker och känner, för just nu känns det mest som en enda röra i mitt huvud. Och det är ju därför det gått som det gått.
.
Så nu ska jag observera, inte tycka och säga. Bara titta på och tänka.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0