Vilken tajming!

Jag kan ju bara skratta åt detta. För hur stor är chansen att det blir såhär? Jag orkar inte ens tänka på det för det kommer göra mig galen. Visst har vi sagt att det finns ingen chans och om något skulle hänt hade det i så fall redan hänt. Men vi har ju faktiskt inte riktigt gett det en chans så hur ska vi veta. Men det är väl min vanliga tur att allt detta händer nu. Men det finns hundra saker med detta som är positivt i alla fall för mig. För nu kanske jag äntligen kan få varar din vän utan att det hela tiden ska finnas någon som petar på mig och ger mig en hinnt. Så nu är det bara att hoppas vi hittar dit.
.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Jag älskar inlägg som bara innehåller ord och meningar men ingen röd tråd. För då får man alldeles själv bygga upp en röd tråd och knyta den till sitt eget liv. Man får tolka allting alldeles själv. Precis som med dikter . Jag och du kan läsa precis samma dikt men uppfatta den på helt olika sätt beroende på vad vi gått igenom och vilka erfarenheter vi har. helt facinerande! :D jag älskar sånt.



Ditt inlägg tolkas så här för mig, du kan skratta om du vill, men jag uppfattar det så. Eller knyter det till en viss händelse iallafall. Eller vissa speceilla händelser. ''När man anar det minst, kommer det som mest'' Vet inte om det finns ett ordspråk som säger så, men något i den stilen. När man så gärna vill att någon ska plötsligt dyka upp, så gör ingen det, absolut inte. Ok, det är bara gå till saken. SKa jag säga vad detta påminner mig om?

Ibland när jag tar bussen på morgonen, så hoppas jag att jag stöter på en viss person (det var innan, jag vill inte stöta på den mer, ush nej). Varje gång jag steg på bussen så kollade jag runt och nej personen finns inte där. När jag gett upp hoppet, kliver på bussen, ser ut som en död råtta, är inte speciellt fint klädd så stöter jag på den personen. HAHAH, snacka om att man har tur liksom.

Jag kopplade inlägget till detta direkt. Pinsamt.



Walaa

2010-11-19 @ 20:54:50
URL: http://lalidaa.blogg.se/
Postat av: Walaa

Seriöst, bry dig inte om den kommentaren, det var världens sickaste hahha!

2010-11-19 @ 20:56:15
URL: http://lalidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0