People change.

Så mycket människor kan ändras. Det är spännande att en människa man kanske känt nästan hela sitt liv kan ändras så mycket. Att jag kan ändra uppfattning om dom helt. Men även hur människor ändras beroende på vilka de umgås med. Så mycket människor i ens närhet påverkar en är läskigt. Speciellt när man verkligen ser det tydligt på någon annan. Det är då man får hoppas på att människorna ändras på det positiva sättet.
.
Ja, vet inte riktigt vad jag ville säga med detta inlägget. Eller jag vet nog exakt vad jag vill säga men jag vill inte säga det rakt ut. Men det är nog ändå några som fattar..
.

Kommentarer
Postat av: Evelina

och jag räknas nog till dom som fattar precis vad du menar antar jag ;)<3

2010-11-24 @ 23:31:57
URL: http://epalmkvist.blogg.se/
Postat av: pappa

Jag fattar inte ett skit!!

2010-11-25 @ 07:06:56
Postat av: Linnea

Jag förstår inte direkt, men en sak är säker... De är att vi måste snart, inom kort, SES! För långtid sedan senast! :)<3

2010-11-25 @ 23:25:50
Postat av: vicky

jag är nog även en av dem som förstår det här inlägget! <3 lite skrivet, mycket tankar och mycket sagt mellan raderna! <3

2010-11-27 @ 20:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0