Jag gillar..

Att vi förstår varandra.
Att vi kan bara vara.
Att vi har en tystnad som inte är obehaglig.
Att vi skrattar.
Att vi kan prata.
Att det går långsamt.
Att med dig känner jag mig trygg.
Att vi kompletterar varandra.
Att utan dig hade jag inte mått lika bra.
Att du träffat mig.
Att det känns som du kommer finnas där vad som än händer mellan oss.
Att livet fortsätter och förändras.
Att jag har dig.
Att vi har varandra.
Att du är mesig.
Att jag är mesig.
Att jag kan lita på dig.
Att du och jag är du och jag inte inte några andra.
Att vi är bra på att inte gör ingenting.
Att vi inte är perfekta.
Att vi är vänner.
Att allting lite är som en bergodalbana.
Att du finns.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Att det finns en människa som kan uttrycka en ''relation'' mellan mig och en kompis :). Jag känner igen vart enda mening. Att man kan bli tysta utan att känna att man måste säga något för att ta bort den pinsamma tystnaden som är som ett oljud. Att bara känna att man kan träffas och göra inget, bara veta att man är där tillsammans, på samma ställe. Att inte behöva anstränga sig, säga det allra sjukaste man tänker på och skratta åt det tillsammans. Att inte behöva känna sig obekväm det minsta och bara vara. Att våga berätta om hur svag man varit eller hur hemsk man varit utan att skämmas. Att lyssna på den andra och prata själv. Att ens ha funnit denna vän som man kan göra allt detta me.

Förstår du att gud måste älska en för att ha skickat en ängel till en från himmlen?

2010-11-19 @ 20:43:29
URL: http://lalidaa.blogg.se/
Postat av: Pecka

bra ändring :D

2010-11-21 @ 22:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0