It's true

.
NO MAN
NO CRY
.
NO MAN
NO SMILE
.

Kommentarer
Postat av: vicky

Gilla den starkt!! :D

2010-11-19 @ 13:35:57
Postat av: Walaa

hahahaha! Det värsta som finns är knark. Man vet att det dödar en, man vet att det antigen kommer ta slut någon dag eller att man kommer vara slut. Men ändå kan man inte låta bli, för att man njuter som fan. Män, eller rättare sagt killar, (män lät lite pedofiliskt) är precis samma sak. Man vet att man kommer bli sårad någon gång, man vet att relationen kommer ta slut. Man vet att det kan sluta illa. Man vet att hjärtat kan brista i tusen bitar. Men när man väl är kär, när man väl har killen man älskar allra mest. Då är konsekvenserna skit samma. Då njuter man som fan av nuet. Sen när hänt är hänt så ångrar man sig och tänker, hur insåg jag inte? hur fattade jag inte. jag tycker det är bra att man levt nuet, för hade man tänkt på allt detta i förväg så hade man aldrig haft en relation. Samma sak med knark. Hade man tänkt hela tiden på att man kommer dö i slutet då hade man slutat upp för länge sen. Man fångar ögonblicket haha! (jag menar inte att det är bra att knarka, och att man ska tänka på när man njuter av knarket istället, det var kasnke en dålig jämförelse trots allt). Nej men hoppas du fattar hur jag menar.

Och killen kan ju vända på detta så att tjejen blir den hemska :) funkar lika bra



kram

2010-11-19 @ 20:48:20
URL: http://lalidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0