I'm miss Lonely

Denna veckan har jag känt mig ensam. Det beror nog på att jag pluggat så oerhört mycket och då har jag inte ens haft tid att tänka på någon annan. Det känns som jag inte ens träffat mamma och pappa, men denna veckan har varit mycket kvalitets tid med mig själv det kan jag erkänna. Fast det jag varit helt ofrivilligt. Det är ju inte så att jag suttit ensam hela veckan och inte träffat någon för det har jag. Hela tiden har jag varit omringad av människor. Men på något sätt känns det som denna veckan har jag varit i min bubbla. Full av tankar och jag kanske varit lite vänd inåt.
.
Men denna veckan har varit händelserik, det kan man verkligen säga. En massa känslor har flugit runt i luften och jag har blivit förvånad mer än ett par gånger. Alltså är det kanske inte så konstigt att mycket tankar har gjort att min tankebubbla slutits runt mig. Mycket känslor betyder för mig enorma humör svängningar, jippi. Från toppen till botten på två sekunder. Då kan det lätt bli att man känner sig ensam, är irriteras och sur. Mycket som får en att tycka synd om sig själv.
.
Men vi alla har väl såna dagar också, sån tur får man ju se det positivt och tänka att dom går ju i alla fall över.
.

Kommentarer
Postat av: Walaa

Vetdu en grej? Ibland känner jag att skolan ger oss en sån tjänst, som den nyss gav dig. Jag uppfattade när jag läste att du ändå kände det som positivt samtidigt som det är negativt på något konstit sätt. Men när man väl sitter ner o försöker fördjupa sig i läxorna. Det är just när man är ensam och gör något man inte vill som man tänker på saker som hänt senaste tiden. Det är just då man ger sig själv den tid man verkligen behöver.

Jag älskar sådana perioder faktiskt. inte läx-perider , men tysta perioder. då man har nåt o skylla på, då man nt måste träffa vänner. då man behöver tillbringa tid me saj sj..

Hoppas det nt blev för mkt repitioner, men jag ÄLSKAR sådana tider..



/walaa

2010-12-01 @ 19:33:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0