I <3 U

Nu var det länge sedan men jag har inte varit hemma. Alltså har jag en ursäkt.
.
Jag tänkte bara snabbt nämna att jag är så oerhört tacksam över mitt liv och över alla i min närhet. Och jag gör verkligen det på allvar varje gång jag träffar mina vänner eller smsar eller telefonar dem så känner jag fy vad jag är lycklig att jag har dig. Att jag vara en del av ditt liv och att du är en del av mitt. Jag tror nog inte alla mina vänner förstår hur mycket de betyder för mig för jag visar kanske inte dem allt. Men jag hoppas all i alla fall någon av er ser detta och kanske förstår lite mer av hur mycket jag älskar er.
.
I LOVE YOU!
.

Kommentarer
Postat av: evelina

Jag älskar dig så otroligt mycket min käraste vän. Ställer upp där lika mycket som du gör för mig och kommer alltid finnas där. <3



sv: tack ;) har redan hunnit använda den svarta två ggr, älskar den:D

2010-11-08 @ 23:48:34
URL: http://epalmkvist.blogg.se/
Postat av: Walaa

Vetdu, en sak som är så verkligen sjukt fantastisk med dig (jag menar inte att du inte är fantastisk, eller att det är de enda som gör dig fantastisk, misstolka inte haha) är att visst, du kan sitta och klaga på livet, människorna och dig själv. Men ändå kan du helt ärligt, rak på sak och berätta att du ändå är tacksam att du ändå är glad över vad du är och vad du kommit till. Glad över alla människor som hjälper och finns där, som lyser upp dina mörka dar. Det tycker jag är så fint. För många glömmer det fina och positiva i livet pågrund av alla problem. Men det är bra att du inte missar det som är fint! och koncetrerar dig på det ibland oxå!



HärligtQ :D

2010-11-11 @ 22:08:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0