Att bara vara.

Jag uppskattar verkligen att inte göra någonting alls. Inte behöva tänka att om en kvart måste jag gå och göra något annat. Utan att jag kan vara sätta och inte göra något alls, inte tänka, inte prata, inte lyssna. Ingenting alls. Det är så underbart att inte känna att jag borde använda min tid mer effektivt. Att det inte finns hundra saker som väntar runt hörnet som jag borde göra.
.
Jag uppskattar nog det mest för att jag alltid har just så mycket att göra. Det finns hela tiden någonting som väntar på att göras. Det betyder ju att jag verkligen hinner med mycket men då blir det inte mycket tid till att bara vara. Alltså gäller det att prioritera som alltid annars.
.
Men snart är det lov och då det ju i alla fall ingen skola så då borde jag kunna ta det lugnt. Hinna med att bara vara.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0