All min kärlek.

Idag vill jag bara säga hur mycket jag älskar dig, Vicky! Utan dig hade mitt liv varit så annorlunda, du är orsaken till många av mina beslut. Du är en stor del av mitt samvete men samtidigt får du mig att göra saker jag aldrig skulle gjort annars. Du får mig att vara en bättre människa, du får mig att känna mig säker, trygg, älskad och uppskattad. Min vardag hade inte varit rolig utan dig, du får mig att vilja gå upp på mörka skolmorgnar. Du får mig att längta till måndag, den dag som jag tycker är värst men du har fått mig att till och med gilla den. Du vet inte vilken påverkan du har på mig, jag lyssnar alltid på vad du har att säga och jag är tacksam att du lyssnar på mig. För så många gånger då jag bara är förvirrad och inte vet upp eller ner då putar du mig åt rätt håll. Jag vill aldrig i mitt liv förlora dig, ingen i hela världen kan ersätta dig. Du är one of a kind och det är därför jag älskar dig precis som du är. Fast jag ibland kan bli irriterad på dig så som du säkert blir på mig med. Men fast vi inte alltid är på topp vill jag vara med dig, du är en människa jag önskar aldrig få mista. Jag vill att du ska vara lycklig som jag när jag är med dig och jag kommer alltid stå vid din sida. Stötta dig, trösta dig, uppmuntra dig, krama dig och älska dig, det kommer jag göra hela livet. Vi har inte känt varandra så länge men ändå är du lika självklar som min högra fot.
Så jag vill bara säga, jag älskar dig!
.

Kommentarer
Postat av: vicky

aww.. vet ej var jag ska börja efter att du har skrivit så fin text, man blir nästan gråttfärdig!



Sen du kom in i mitt liv har både jag som person men även mitt liv förändrats till det bättre, till det mognare. Du är en stor del till att jag kan hålla mitt humör uppe även då saker går emot mig. Du har fått mig att inse att det kan va bra att se en situation från olika synvinklar, då man lättare kan förstå folks beteende och ta klokare beslut. Du har gjort och gör fortfarande en stor skillnad i mitt liv. Kan inte mer än hålla med om allt du säger fast från mig till dig. Vår vänskap är något alldeles eget som jag hoppas kommer hålla hela livet. Får jag bestämma så lär det bli så och mista dig finns inte på frågan. Tanken på alla gånger då vi delat saker folk annars brukar hålla för sig själv, känns som en lättnad. Att känna att man utlämnat sig själv så mycket och under så kort tid som vår vänskap har varit men att bandet är så himla starkt. Älskar dig vännen något enormt, känner dock brist på ord som kan förklara allt jag känner för dig som vän! Kommer alltid finnas här för dig, stötta dig och lyssna på dig! <3

2010-11-21 @ 21:55:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0