Var är ni?

Ibland känns det som om jag inte har några vänner, att jag är helt själv. Det känns faktiskt ibland som om jag inte är något för någon. Utan att ingen bryr sig. Jag kan känna ibland, väldigt sällan men ändå alldeles för ofta, att ingen behöver mig. Visst, kan det vara egoistiskt att känna så och att det är hos mig känslan är. Att dessa känslor bara är påhittade och att det inte alls är så. Jag hoppas verkligen att dem är påhittade och att det är någon som behöver mig. Detta låter jätte deppig men ibland känner jag mig så. Och det kan gå så lätt över bara genom att någon tänker på mig. Jag vet ju att jag har vänner men ibland blir dem osynliga och då är det svårt att uppskatta dem. Dem känns inte alltid så självklara som dem egentligen är. Jag tror vi alla måste bli bättre på att uppskatta våra vänner mer. Men ibland känner jag faktiskt som det bara är jag fast jag har många underbara vänner. Jag kan tycka att ibland kan de vara svåra att se. Love, Matilda P.s jag skrev ibland minst 7 gånger i detta inlägg och det är mer än ibland. D.s

Kommentarer
Postat av: Walaa

Jag kan första din känsla, och det är inte speceillt egoistiskt. För vi människor är födda med en viss egoisthet som man bör liksom ha för att kunna överleva. Jag kan förstå att man ibland får den känslan, liksom .. har jag någon nytta, behövs jag? jag personligen brukar mest tänka om jag dör? vad kommer att förändras, vem kommer sakna mig? vem kommer att bli ledsen och gråta. Då vet man vem som älskar en på riktitgt, hur många som döljer sina känslor (hosthost, massor med killar). men då känns det som försent. när man vet vem som är riktig och vem som är falsk då är man död. då är det nt lönt o ångra att man behandlat en viss person hemskt fastän den varit mycket bättre än andra. Nu kanske har jag hoppat från ett ämne till annat, men det är så jag känner ofta , nt ofta ofta. Men jaah, när man aksnek nt är spec glad.



Walaa

2010-05-03 @ 19:49:00
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0