Umgås.

Att umgås med sina vänner är lätt, man behöver inte vara någon annan och behöver inte göra något speciellt. Tråkiga fredagar kan snabbt bli roliga genom bara att göra samma sak med någon annan. Bara att sitta och prata om allt mellan himmel och jord och inte ha tanken på att göra något annat. Vanliga saker som egentligen är relativt tråkiga kan genast bli roligare om man har sällskap av en vän.
.
Ens vänner känner en och vet hur man är, det finns ingen att imponera på. Det stadiet är de länge förbi, istället kan man vara sig själv och slappna av till max. Det finns ingenting man behöver dölja för de älskar en ändå. Det är en lättnad att umgås med sina vänner, det är där jag trivs bäst. Mitt ibland dem och helt i röran. Kunna berätta allt jag vill och inte behöva hålla något inom mig. Ta upp allt från det minst viktiga till det mest viktiga, där finns inga gränser på vad man får tala om, ingen gräns på hur man ska bete sig.
.
Att prata med dessa människor och vilja höra deras åsikt är det bästa. Att diskutera och bolla idéer och kunna vissa alla känslor man vill. Sedan kan man även bara sitta tysta och det känns inte fel. Bara närvaron gör det bättre, det finns ingen pinsam tystnad. Att inte behöva tala till varandra förutom om det finns något att säga är nog även det bästa med att umgås med sina vänner. Det finns egentligen bara positiva positiva saker att säga om det.
.
När jag umgås med de som står mig närmast, har jag ingenting att dölja och de har ingenting att döma.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0