personligt!

När är det egentligen för personligt? När är det inte läge att berätta för andra eller fråga andra? Jag kan ha svårt att ibland avgöra när det är för personligt. Okej, jag är inte den som berättar allt för alla verkligen inte men ändå. Det är ju ändå så mycket jag håller inom mig. Tänk jag kanske hade mått ännu bättre om jag berättat för någon och kanske kunnat reda ut allt som för mig är helt olösliga.
.
Sen finns det ju hundra av saker som jag tänker på som jag egentligen hade velat ta upp här på bloggen men skriver det aldrig eftersom det antingen kan peka ut någon annan eller mig själv. Det är svårt att avgöra vad jag kan skriva om ibland. Vissa saker kan jag tänka på jätte länge och verkligen fundera över men ändå känns de inte lämpliga för min blogg. Ajja detta blev ett konstigt inlägg men får hoppas ni förstår mitt dilemma.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

att avgöra vad personligt är, är sjukt svårt. För vi alla är olika öppna. Du kanske kan berätta nåt som jag ALDRIG skulle kunna berätta och tvärtom. Och det gör det svårare just på blogg. Hela världen kan läsa, man ska ju tänka 10ggr mer. Dessutom kan man ibland ha fördomsfulla tankar, eller taskiga om andra människor. Det kan man nt heller dela med hur som helst. Sååå tjaaa haha

2010-05-09 @ 19:52:42
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0