Nya äventyr.

Att testa nya saker är något jag borde göra oftare. Få mer erfarenhet och testa saker som skrämmer mig. Istället för att göra samma sak som jag alltid gör och fortsätta i samma spår borde jag stänga in på en ny väg. Hur ska jag kunna lära mig nya saker och lära känna nya människor? Jag måste vara på nya platser, utforska världen. Så jag har lovat mig själv att jag ska våga testa nya saker framöver och inte fastna i det jag brukar göra. Jag ska utforska allt som är okänt för mig. Det kan ju bara leda till bättre saker och jag har ju ingenting att förlora. Våga testa och visa att jag inte är rädd. Att mitt liv har en positiv framtid som är fylld med kärlek och äventyr. Mitt liv är ännu så långt men jag har mycket att hinna med alltså är det bara att börja av allt världen har att erbjuda. Så våga er på något nytt! Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: johanna

Håller med dig, man är nyfiken på att upptäcka nya platser och männsikor. Det är nog väldigt lätt att fastna i samma spår och göra samma saker hela tiden! Som du skrev det handlar nog mest om att VÅGA! Måste säga att dina inlägg är väldigt bra, dem får en att tänka till;). XXX

2010-05-25 @ 22:39:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0