life will always go on!

Livet är bra på så många sätt och att livet alltid fortsätter fast att man gräver ner sig i problem och ångest är ett att sätten varför jag tycker livet är bra.
-
Det är en så skön lättnad att alltid vet att livet går vidare. Att aldrig behöva stanna i samma situation speciellt länge, det kommer alltid att förändras mitt liv och människor kommer och går. Alltså behöver jag inte gräva ner mig för en situation utan gå vidare och veta att det kommer komma något nytt jag vill gräva ner mig för. För såklart kommer det alltid komma nya problem men det får jag ju ta då. Man måste ju leva som om det alltid finns en bättre framtid.
-
Så fast det kanske känns som du står på samma plats och trampar och allt runt om dig rör sig, så är det inte så. Utan det är allt runt om dig som står still och du som rör dig.
-
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0