Känslokall.

Vad betyder känslokall? Är det en människa utan känslor eller en människa som inte visar sina känslor. Det är väldigt svårt att se skillnad på sådana människor. Man kanske inte ens ser skillnad. Jag skulle säga att en människa är känslokall när den inte kan sätta sig själv i samma situation och se på det som jag gör. En människa som inte tar sig åt mina känslor och döljer sina egna. En människa som helt enkelt inte bryr sig om andra. Jag tycker synd om människor som är känslokalla för de kommer förlora alla de har omkring sig, ingen bryr sig om den människan om den inte bryr sig om andra. Alltid måste man behandla andra såsom man själv vill bli behandlad. Så det är bara att välja själv! Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

Jag personligen tror inte att det finns känslokalla människor. Vi är bara olika bra på att visa våra känslor. Men såklart finns det undantag, som t ex hitler. Men jag tror verkligen inte att det finns sådana människor. Allla vi bryr oss längst längst längst inne om någon. Men man är inte modig alltid. jag är en sådan person som inte alltid visar så mkt. Men jag kanske nt är så överdriven att jag kallas känslokall. men du fattar :D haha

2010-05-26 @ 09:29:47
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0