Dagens

Dagens vill ha: Både det ena och det andra...
Dagens klädsel: Joggingbyxor innan nu jeans, linne och kofta med min döskalleskafs.
Dagens smink: inget alls, det är ju söndag.
Dagens frisyr: knopp!
Dagens händelse: Soffdag med Helena och avslutning med Quben
Dagens låt: brandsta city släckers - kom och ta mig.
Dagens planer: Gå och lägga mig.
Dagens saknad: Du
Dagens dummaste: vädret
Dagens sjuka: min kropp, som är helt off!
Dagens drog: ehm.. finns nog ingen idag..
Dagens roligaste: ironin i disneys "ungdoms" filmer
Dagens favorit: Borsta tänderna utan händerna.
Dagens köp: student present
Dagens godis: marabo mjölkchocklad
Dagens humör: fundersam och avslappnad
Dagens ord: chilla

Kommentarer
Postat av: Walaa

Dagens kommentar:

Älskade avslutningen! liksom ba chilla! Skönt haha

Walaa

2010-06-01 @ 14:39:01
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0