AAAAAaahhhhhh!

Ibland vill jag bara skrika på folk, skälla ut dem och säga att de är dumma i huvudet. Men sen finns det de människor som fast jag skriker och slår bara rycker på axlarna och går vidare. Det är de människor jag mest vill skrika på fast jag vet att det inte är lönt. De bryr sig inte helt enkelt vad jag tycker, tänker eller känner. De är människor som inte hade bryt sig om jag dog, okej det kanske vara att överdriva men ni förstår hur jag menar. Men ibland känns det så att hur mycket känslor jag har så bryr de sig inte. För jag betyder ingenting.
-
Alltså får jag istället ta ut all ilska på någon annan som och det är ju inte rätt men de säger bara till mig, Matilda bry dig inte om den människan. Det är lättare sagt än gjort. Såklart hade jag velat skita i allt som har med den människan att göra men tydligen går det inte. Men nu är det över, nu har jag skrikit och slagit inom mig och tagit ut all min ilska på en väg.
-
För du ska fan inte kunna trycka  ner mig!
-
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: walaa

Jag hatar när det inte går att kommentera vissa inlägg! blir tvungen kommentera två inlägg på ett.



Först och främst det med att livet går vidare:

De ät så sjukt sant. Det allra roligaste är då man ser tillbaka på saker och ting. T ex när jag gick i 2:an så kunde jag inte sova för att jag hade haft sönder mammas vas. Jag va sjukt nervös och orolig hahah. Nu skrattar jag ba åt det.



Angående detta inlägg så förstår jag hur du menar. Vi brukar köra denna stilen med mamma, hon är helt arg för rummet är smutisigt , skriker och gapar. och jag bara ''ok'' hon blir mer arg ahah. ne, jag vet att du menade idiotiska människor sådär. ville ändå nämna det haha

2010-05-23 @ 21:26:01
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0