Oj

Hur kan jag har så delade meningar om samma människa? Hur kan jag båda hata och älska en person samtidigt?
.
Jag förstår inte hur min åsikt kan vara så splittrad, hur min åsikt kan variera beroende på dag. Jag har i alla fall starka känslor, allt mellan hat och kärlek.
Men varför kan jag vara så kluven? Bestämmer man inte sin åsikt rätt snabbt efter man lärt känna personen och håller sedan fast vid den. Sen kan ju händelser ändra ens åsikt och så men man har väl i alla fall en åsikt om människan. Hur kan jag då ha två helt olika åsikter samtidigt?
.
Vilket konstigt inlägg detta blev men någon kanske kan ge mig ett vettigare svar?
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

När man lär känna en person, och börjar tycka om den. Börjar man omedvetet bygga på personens bild. Liksom fantasi börjar jobba på och man har många förhoppningar på personen. Sen när det händer något och personen inte reagerar på de viset som man liksom sett i sin ''omdevetna fantasi'' blir man rätt besviken. Allt man trott liksom visar sig vara en lögn. Fastän personen inte gjort någonting eller ens varit falsk!



Det händer ibland XD haha

2010-03-24 @ 17:42:42
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0