Jag ser mina brister klarast.

Ingen är perfekt, alla har sina brister som de behöver förbättra. Vi alla är självkritiska, vissa mer och andra mindre. Jag tillhör nog de som är mer självkritiska. Alla vet sina brister och måste leva med dem varje dag, jag ser mina brister klarast och de är dem jag försöker förbättra och dölja. För såklart vill jag visa och vara det bästa jag kan och då försöker jag dölja mina sämsta sidor.
.
Vi alla är ju inte felfria och ibland måste man tänka på det att vi alla kan göra misstag och fel. Det är något vi alla måste acceptera, vi är inte självfria själv så då kan vi inte kräva det av andra. Alla runt om dig är inte så perfekta som du tror för de döljer ju också sina brister så som du själv gör.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: emma persson

du är perfekt som du är, jag älskar dig för den du är<3

2010-03-08 @ 15:42:31
Postat av: Walaa

Önska att det hade varit så lätt gjort som sagt :(. Man kan, eller iaf jag, kan inte sluta vara sjkritisk! Ibland går det över gränsen fyfan!



Där har Läli ett stort problem! ush ush

2010-03-10 @ 09:50:32
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0