Jag är så sjukt tacksam.

Jag är verkligen så sjukt tacksam över alla vänner jag har som jag älskar med hela mitt hjärta. Mina vänner är de bästa som alltid får en att skratta och på gott humör. Alla mina vänner, gamla som nya, gör mig hel.
.
Men jag tror inte ni förstår hur mycket ni, mina vänner, betyder för mig. Ni är mitt allt som jag värdera högt. Jag skulle offra så mycket för att alltid behålla er nära mig. Men tyvärr vet jag att vi kanske inte kommer vara för evigt, vi går alla olika vägar som inte alltid följer varandra. Men jag är glad så länge jag får behålla er.
.
Jag måste tacka för att ni alltid stöttar mig och står vid min sida, att ni formar mig till en bättre människa. Evigt tacksam över att ni berättar sanningen fastän den kanske svider i bland. Jag hoppas att ni alltid kommer göra det fast att det kanske sårar mig för stunden. Jag älskar att ni är mitt bowlingstaket som får mitt klot att rulla mot rätt mål.
.
Jag vill alltid höra era åsikter för de är dem jag värderar. Era åsikter är den som bestämmer min och jag vill höra vad ni tycker är rätt och fel, era värderingar är de som jag respekterar och vill höra.
.
Men det jag egentligen ville säga med detta inlägg är att jag är lika mycket här för er. Jag kommer alltid stå vid eran sida och stötta er genom alla situationer. Ni betyder så mycket för mig och därför vill jag så klart hjälpa er på alla sätt jag kan.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Walaa

Gulligaste inlägget jag läst på senaste tiden. Älskade liknelsen med bowlingstaketet, så jävla vackert det lät!

2010-03-24 @ 17:45:28
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0