Drömmar blir verklighet.

Jag hoppas verkligen inte drömmar blir verklighet, det hade verkligen satt mig i jobbiga situationer men det är egentligen inte det jag hade tänkt att ta upp men nu kan ni ju fundera över vad jag drömmer om.
.
Jag drömmer ofta om människor i min närhet och det är ju inte så konstigt. De är ju dem som påverkar mig och de jag ser varje dag. Under natten så går ju hjärnan igenom allt som har hänt under dagen och drömmar måste påverkas av det. Så när jag då drömmer om olika människor i en massa konstiga situationer som inte alls hör ihop med honom/henne blir det ofta en massa funderingar efter åt. Det värsta är att jag nästan alltid kommer ihåg mina drömmar.
.
Jag kan känna en lite konstig stämning nästa gång jag träffar den personen jag drömt om för på något sätt tror jag att de också vet vad jag drömt om. Då hade de nog varit väldigt förundrade och haft en massa frågor. Men sådan tur är det ju inte så och det är jag väldigt glad för.
.
Love, Matilda
.
Detta blev verkligen ett konstigt inlägg.

Kommentarer
Postat av: Walaa

När jag läste i början så trodde jag att du menade dagdrömmar. typ sånt man drömmer om, t ex få en miljon hahha.



Jag drömmer nästan ALDRIG under nätterna. Och om jag gör det så blir det läskiga drömmar. Och ibland minns jag bara drömmen på morgonen. Helt sjukt!

Läli

2010-03-10 @ 09:36:30
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0