bitter

Detta får ni ta med en nypa salt men jag blir lite bitter när jag ser kärleksfilmer, läser kärleksromaner och när jag läser något annat om människor som är tillsammans. När jag ser par på stans som är så söta och ser kärleksfulla ut blir jag avundsjuk över att inte jag har det så. Visst tycker jag att det är underbart att de två människorna har hittat varandra och älskar varandra men jag vill också ha någon jag kan dela min tid med. Någon som verkligen ger mig det pirret i magen och får mig att känna att allt kommer lösa sig och att allting är bra. Det är egentligen det enda som fattas i mitt liv inte för att jag tycker det är någon jätte förlust att inte ha det men ibland kan jag bli lite bitter av all kärlek som finns omkring mig. Mitt liv är underbart ändå jag har ju alla mina fantastiska vänner och alla andra runt omkring mig som fyller mina dagar med skratt och glädje. Men ibland vill jag ha en människa som jag bara kan vara med och ändå är allt som det ska vara och jag är lycklig.
.
Oh.. vad jag låter patetisk men hoppas ni kan se det lilla jag menade med detta inlägg och inte bara mitt klagande babbel.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: jessica

Jag förstår exakt vad du menar! Så känner jag också. Jag tycker inte alls att du klagar för mycket, du är inte ensam om att känna såhär :)

Kramar

2010-03-16 @ 15:39:03
URL: http://jessica-louise.devote.se
Postat av: Walaa

du är verkligen inte ensam om detta, speceillt när man ser ett lyckligt par, man kan inte låta bli, man måste ba bli avis och tänka ''var finns han? han som jag kommer falla för''



2010-03-19 @ 20:53:45
URL: http://lalid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0