Smileface.

Oj vad jag är glad! Känner att hela jag sprudlar av lycka, allt är helt enkelt underbart och nice. Men när jag är på så har bra humör finns det en nackdel att det är väldigt svårt att blogga då. Speciellt om det är fint väder eftersom dator sittandet blir minde då. Det är ju inte så att jag inte har massa funderingar och tanker men är jag är såhär glad så bryr jag mig inte. Jag bara puttar dem åt sidan istället, lättare och då får jag ju behålla mitt super humör. Det är klart att jag även kan blogga när jag är lycklig men det är mycket svårare att då mer det i ord tycker jag. Det blir mer en massa skratt och fnitter och det är svårt att förmedla på en blogg. Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0