I want a new friend.

Jag vill lära känna någon ny. En människa som jag inte vet någonting om och är helt främmande. Samtidigt som den personen är helt ny för mig är även jag helt ny för den. Det finns en hel värld i mellan oss som vi ska komprimera tills vi står bredvid varandra och har hela världen runt om oss istället. Kunna få prata om saker med någon annan som man aldrig gjort förut. Få veta saker som jag inte redan visste eller om människor jag redan känner. Få lära känna en människa som kan bli från ingenting till allting, utan att veta redan innan hur det kommer sluta. Denna nya människa kommer ge mig inspiration och vissa kanske en annan sida av mig. Jag kanske kan hitta något nytt i mig själv genom att träffa en ny människa. Alltså måste jag öppna mitt sinne och ta steget ut och lära känna nya människor.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0