drömmar om livet.

Vi alla har drömmar om hur ens liv ska bli. Hur vi önskar livet ska utformar sig under åren som kommer. Hur vi som människor kommer utvecklas och även vilka sorts människor vi kommer umgås med. Alla dessa drömmar om framtiden har vi alla. Alla våra drömmar är olika men alla har dem.
.
Men om det nu inte blir så som man drömt om, är man nöjd ändå? Jag hoppas ju såklart att fast mitt liv kanske inte blir så som jag drömt ända sedan jag var liten att jag är nöjd. Att jag är lycklig och lever ett liv som jag vill leva. Alltså kanske man inte ska drömma så mycket om hur ens framtid ska se ut utan ta den som den kommer. För fast vi drömmer om ett perfekt liv så är livet vad vi för det till alltså fungerar det inte bara att drömma.
.
Dina förväntningar blir inte heller allt för höga om du inte har en massa drömmar om det perfekta livet. Om du har förväntningar som är höga blir dina krav även höga alltså blir du lättare besviken.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0