break.

Efter en lång stund utan bloggande kommer jag tillbaka. Jag har varit iväg på semester och njutit av varmt väder och vatten och av fint sällskap. Det är verkligen härligt att komma bort från allt i vardagen, inte behöva gå i samma rutin och hålla koll på tiden. Kunna släppa allt och bara njuta av livet. Det är verkligen underbart att jag under en vecka kunnat fokusera på det viktiga i livet och lägga bort tankarna som störde min ro. Nu är jag bättre än toppen och känner att livet är precis som det ska. Mycket positivt i vågor just nu men detta är ju en topp så då får man vara lite överpositiv. Semester är något alla behöver, kunna fokusera på sig själv och släppa all negativ irritation som vuxit fram under våren.
.
Så nu är jag tillbaka piggare och gladare än på länge och redo att visa världen vad jag har att säga.
.
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Ayshe

Välkommen tillbaka <3

2010-06-21 @ 00:04:10
URL: http://ayoshe.blogg.se/
Postat av: jessica

härligt!

välkommen hem :)

2010-06-21 @ 11:46:39
URL: http://jessica-louise.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0