Boktips!

Nu är det såhär att jag snart ska åka på semester och behöver verkligen ha med mig någon slukande bok som jag kan sjunkna djupt i. Och eftersom förtillfället jag är i någon sorts boktorka och tycker att det mesta är trist behöver jag hjälp med att hitta någon goding. Alltså behöver jag förslag på bra böcker, era favoriter och varför ni tycker jag borde läsa den. Rekommendera någon riktigt bra så jag helt försvinner från flygplansmumlet och bara kan njuta av min bok!
.
Tack på förhand!
Love, Matilda

Kommentarer
Postat av: Aysha

Mannen under trappan. Jätte intressant lite skräck och kärlek och väldig spännande :D

2010-06-07 @ 20:34:13
URL: http://ayoshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0