Min sida av dig.

Visst kan man få reda på hur människor är genom att tolka vad det gör och tycker men ändå kan man inte veta. Man kan bara tro och hoppas att de är så som man vill. Men människor kan ge så många olika budskap på samma gång det är svårt att avgöra hur de är men varför måste man alltid vad människor tycker om en. Hela tiden analysera varenda drag de gör.
.
Men vissa människor förstår jag mig inte på, jag förstår inte vad de vill eller tycker. Varenda gång är det nya budskap, man vet aldrig riktigt var man har dem. Jag gillar när saker är konkreta, när man är ärlig och visar att detta står jag för. Visst, jag måste acceptera att alla människor inte är så och vissa bara vill flyta med och inte synas eller höras. Jag har svårt för sådana människor, kanske mycket för att jag själv har mycket åsikter och säger oftast vad jag tycker. Jag säger inte att de som är tysta inte har några åsikter för det har de säkert. Men de kan jag ju inte ta ställning till när jag aldrig hör dem. Då får jag ju utgå ifrån att de inte har några åsikter.
.
Men de som visar åsikter om allt och hela tiden ger olika sidor av sig själv, hur ska jag veta vad de vill och vad de tycker? Jag vill få en bild som stämmer av människan. Men man får väl respektera människan som den vill vara och vad de vill visa för mig. Jag vet ju själv att ibland vill man inte visa exakt hur man är eller vad man tycker.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0