kabgjuc

Ibland är mina tankar såhär:
.
hvgydbvtjmgäödl,knmjhgfdscbgnvskböklbjcsdhvrfbnhböpnätkjföbmlkvczjsbgfvntmlyhörädmvöcznlxfbcgavbhslbsvjk
gmldfgbksjmhndmvlkjgbfbnfdvaclmksbvydgfkscdljwhnibdkfg,majvsnöojgkujcavdlbusroidfbujglkrbugöslbnfghalvödfg
lgkmdbuigdvbgskcvblhnfcmelwödniujfvbghsekmlduncfpemowöni.ljrcglbkcsmdpraonuiemgjvkfcäsmdvpuybeucbgunfx
bychnifqawrucinrenoiwe,mun,wnuecoire,bntcumldgbfhfatayuewargfilweorpqåryfgvcffatydxeburybxtwrtaauvftiubayatb
agjfataufktkabfituagtogcbyiabgaukbgcibyiqabgybykbtrkbtaftryrugbcoiaöfngnreolllllllllllllgrgbnyirhgbcinowuhaotbaotao
nciurbeuahgauggagagacbyoaugfarbgigiernuolkdsvdwratyeuiroptkjhgdfafsghvjbncdfseyguhjdhsgafxcvdbfgbhtsfxgdbc
xgrtueywdfax<zcfvbgtyesgbfgtuyretwfasgcxhgfuyretwfdszgdchfreuywtdarsfx<gvgajrxncjöhajtfbaknaliagvhcejsyygvh
xgnsilacyuvcebhcauwbeyrtquwioptyqobxi<kagjafavbcliaxwucewbskzsajbfwkcbuyrbucatiureybcajfdhabjqwppgablchlag
.
Jag har lite svårt att sätta ord på dem, kan man säga.
.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Grymt bra frklarat!

förvirrande, svårläst men ett försök till att säga nått :)<3

2010-07-30 @ 08:59:08
Postat av: Ayshe

Jag med faktiis. Du kunde beskriva exakt så som jag känner ;)

2010-07-30 @ 11:52:31
URL: http://ayoshe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0