Irritation.

Ibland kan jag bli så irriterad på allt och alla, så det känns som att alla är emot mig och vill mig bara dåligt. Jag kan sätta mig helt på tvären och bara bli sur och spetsig. Ofta beror det nog mer på näringsbrist och trötthet än på människorna runt om mig. Småsaker som egentligen man inte ska bry sig om blir stora problem som jag behöver brottas med. Alla runt om mig blir ju då irriterade på mig och det blir en ond cirkel, men det är bara att låta mig va. Det går över, jag lovar!
.
Sedan klart blir jag irriterad på människor, nog oftare än vad jag egentligen vill. Det kan vara att de inte tycker som jag till att de är störiga. Ibland kan jag tycka det är svårt att acceptera att andra inte tycker som jag, för såklart tycker jag ju att jag har rätt. Irritation är jobbigt, mest för andra automatiskt blir irriterad på den som är irriterad alltså en ond cirkel som sagt.
.
Love, Matilda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0