Fast allt bortstötande.

Hur länge orkar du kämpa fast att jag bara putar bort dig? Jag hade aldrig orkat fortsätta om någon bara stött bort mig. Men ändå står du kvar och försöker ta dig framåt. Du måste ha så mycket ork och självsäkerhet som kan försöka gång på gång. Aldrig jag hade orkat, jag hade gett upp. Allt detta bortstötande måste vara irriterande och med detta vill jag puta dig bakåt men ändå står du kvar. Varför? Vad är det som får dig att fortsätta?
.
Din självsäkerhet måste vara stark, din uthållighet måste vara ihärdig, ditt mod måste vara stort och du måste vara säker.
.

Kommentarer
Postat av: Vicky

Den självsäkerheten är nog enkel att ha genom msn och sms där ingen ser, hör eller är medvetna vad som sägs eller sker.

Ska man bli av med dem så får man nog säg ifrån där det finns människor runt om som kan höra, se och va medvetna om vad som händer.

<33

2010-07-25 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0